Op donderdag 1 oktober werd BNI (Business Network International) de Wynendaele voorgesteld. BNI is een internationale zakelijke netwerkorganisatie die werkt rond ‘Givers Gain’, oftewel ‘Geven Loont’. Het netwerk berust op het principe van aanbevelingen of ‘referral marketing’ en bewijst al jaren zijn degelijkheid bij meer dan 175.000 leden die in 2014 6,6 miljoen aanbevelingen aan elkaar gaven. Die aanbevelingen resulteerden in een omzet van 7,1 miljard euro. Tot daar de cijfers. Initiatiefnemers in Torhout zijn Stéphanie Van Den Heuvel van het Gravenhof en Frederick Decock (Ergo) die in Jos Denolf (Deno computers) en Patrick Daenens (advocaat) enthousiaste pioniers vonden. Kort samengevat wil BNI de Wynendaele optimaal gebruik maken van elkaars netwerk om werk te genereren. Dat kan uiteraard maar als er een vertrouwensband bestaat tussen de leden. Op de voorstelling waren alvast 225 geïnteresseerden aanwezig. Blijkbaar is de honger naar handel groot in de regio.
Donderdag 8 oktober vindt de volgende vergadering plaats van 7 tot 8.30 uur in het Gravenhof. Leden: Ann Baert (Immo Baert), Donald Vandenberghe (Flaméé & partners, fiscaliteit), Francis Seynhaeve (Seynhaeve Plastics), Frederick Decock (Verzekeringen), Johan Lemaire (Optiek Lemaire), Jos Denolf (Deno Computers), Kenny Vereecke (Adviesbureau Vereecke), Koen Maenhout (LartduVin), Kristof Vandooren (Axa bank), Ludo Ampe (Fietsen Ampe), Maaiken Devos (juwelen), Patrick Daenens (advocaat), Patrick Demarest (Apriotief, communicatie), Pieter Pauwels (Voeders Pauwels), Sofie Vanhoutte (kindercoach), Rik Maertens ( Video Line), Stefaan Thijs (boekhouder), Stéphanie Van Den Heuvel (Het Gravenhof), Thomas Bossuyt (Bossuyt bvba), Wim Verhaeghe (Hyboma), Chris Paridaen (MAPA), Kurt Huberecht (goochelaar/dj), Johan Debeer (Captains of Printing) en Tony Decavele (Lichtpunt).
[wppa type="slide" album="232"][/wppa] (c) Apriotief bvba