Dimi Degezelle: "Ik heb altijd geleerd om het positieve uit het negatieve te halen. Door vooruit te denken en te innoveren kan deze periode ook voor iets vernieuwend en positief zorgen."
Dat zei Dimi vorig jaar en toen had hij het ook over de lenzen webshop https://www.brilart.be/lenzen.
"Dat is een schot in de roos! Klanten bestellen en betalen de lenzen en een paar dagen later zit hun bestelling in de bus. Geen parkeerproblemen en geen onnodige verplaatsingen."
Blijvend op afspraak
"De belangrijkste verandering in deze tijd is dat we volledig zijn overgeschakeld op werken op afspraak. De klant kan via https://www.brilart.be/nl/afspraak voor al onze diensten heel eenvoudig een afspraak maken."
"Iedereen is lovend over deze manier van werken, heet geeft alleen maar voordelen, geen wachtrijen en tijdverlies, een persoonlijke behandeling, veilige omgeving om te shoppen en ook voor ons zorgt het voor een aangename winkelsfeer zonder stress. Dit houden we zo!"
"Naast een kwaliteitsvol aanbod van brillen zorgen we er dus ook voor dat shoppen bij ons quality time is."