Focus Advertising toont vernieuwd fietsnetwerk West-Vlaanderen in magische TV-spot op één!

Patrick Demarest

29/04/2016
cultuur/onderwijs

Fietsen is hot, en dat is het zeker in West-Vlaanderen. De provincie heeft dan ook het hele fietsnetwerk onder de loep genomen en grondig vernieuwd.

Om dit unieke en nieuwe fietsnetwerk en al het moois waarlangs dit je brengt onder de aandacht te brengen heeft de Provincie West-Vlaanderen eind vorig jaar een pitch uitgeschreven voor het bedenken en realiseren van een TV spot.

Volgens de Provincie en Westtoer kon Focus Advertising (team: AD Karel Vanoverberghe, AD Bart Knockaert en AE Lieve Vuylsteke) overtuigen met een scenario dat perfect aansloot bij de boodschap die ze voor ogen hadden. Samen met Geronimo en regisseur Michael Van Bombeeck ging Focus Adv. aan de slag voor de realisatie. Het werd een 30 en 60 sec. spot, die vanaf donderdag 28/4 te zien is op één, en dit gedurende 14 dagen. Ook op het filmfestival in Oostende en op regionale TV zal de spot getoond worden.

Op een magische en filmische manier neemt de spot je niet alleen mee door een wel erg aantrekkelijke West-Vlaamse fietsregio maar laat hij je ook zien hoe wonderlijk een fietstocht in West-Vlaanderen kan zijn: De Westhoek, De Leiestreek, De Kust en Het Brugse Ommeland hebben nu eenmaal alles te bieden voor de fietser die afwisseling en beleving zoekt.

Zo ontdek je nog mooiere plekjes, nog rustiger wegen, ongerepte natuurgebieden, pittoreske terrasjes, charmante dorpen en prachtige zichten. Het nieuwe fietsnetwerk wordt daarbovenop 275 kilometer langer en er komen 392 nieuwe knooppunten bij.

Daarnaast haalde Focus Advertising, na competitie, ook de gunning binnen voor het uitwerken van advertenties ter promotie van het fietsen in West-Vlaanderen en voor een fietspocket met 10 bewegwijzerde routes.

Focus Advertising, Gullegemsestraat 44, 8501 Kortrijk
T 056/365050, info@focus-advertising.be, www.focus-advertising.be