Brilart komt nu ook aan huis!

Patrick Demarest

28/02/2015
Bedrijf

Brilart dat een vestiging heeft in Heule en Torhout en vooral ook online baanbrekend werk verrichtte, blijft pionieren in de optieksector. Zaakvoerder Dimi Degezelle pakt nu uit met service aan huis voor mensen die minder mobiel zijn maar ook voor zij die minder tijd hebben…

Brilart07    Brilart08    Brilart09

Wie Brilart zegt, heeft het over een riant aanbod van ruim tachtig bekende brillenmerken. Of het nu een gewone bril, een zonnebril of een sportbril betreft, het team van Brilart begeleidt u met de glimlach naar de juiste keuze. Vijftien jaar ervaring spreekt boekdelen. Dat kan door zelf de winkel te bezoeken of gewoon door  de webshop te bezoeken. Die vindt u op www.brilart.be.

Wie online bestelt, krijgt de bestelling normaal gezien binnen de vier dagen thuis bezorgd.

Brilart01    Brilart02   Brilart03

Welkom bij Brilart@home

Ondernemers moeten blijvend creatief zijn en dus dokterde Dimi Degezelle een nieuwe dienstverlening uit: Brilart komt uw ogen op locatie opmeten.

“Brilart @ home is een extra service van Brilart”, zegt Dimi. “We merken dat klanten vaak niet de tijd vinden om tijdens de openingsuren langs te komen in de zaak. Er zijn klanten die minder mobiel zijn en afhankelijk zijn van anderen waardoor het ook vaak moeilijk is om langs te komen. Daarom gaat Brilart nu naar de klant toe, thuis, in zorgcentra of op het werk. Brilart @ home is er voor iedereen, van jong tot oud. Iedereen heeft het recht om goed te zien.”

Brilart05    Brilart06

Kan je dan dezelfde metingen doen als in de winkel zelf?

“We werken met een autorefractor, speciaal ontwikkeld voor thuisbezoeken. Zo kunnen we net zo nauwkeurig meten als in de winkel. Bovendien beperken we ons werkgebied tot een straal van 20 km rond Heule en Torhout. Zo kunnen we scherpe prijzen en een snelle levertijd garanderen.”

En wat kost dit extra aan de klant?

“Niets! Deze service is gratis! Onze klanten hebben ook altijd recht op teruggave van de mutualiteit.”

Werkwijze

“U belt of mailt ons voor het maken van een afspraak. Wij komen langs voor de meting, kiezen samen een passend montuur en geven correct glasadvies. U krijgt een prijsopgave en als u die goedkeurt, gaan wij over tot bestelling. Wij garanderen een vlotte levering tussen 3 en 8 werkdagen. Bovendien betalen onze klanten pas bij aflevering. Voor service na aankoop zoals bijvoorbeeld het bijstellen van uw nieuwe bril, kunt u ons bellen voor een afspraak.”

Brilart
Rijselstraat 46
8820 Torhout
050 22 20 66
info@brilart.be
www.brilart.be