Kwalitatieve en kwantitatieve ingangscontrole van geleverde goederen.
Opzoeken van onderdelen voor interne en externe verkoop.
Verkoop van wisselstukken (toonbankverkoop).
Opvolging van afhaling van bestelde stukken.
Wisselstukken bezorgen aan de mecaniciens.
Correct in- en uitschrijven van de onderdelen op de werkorders.
Opvolgen backorders : receptie/klant verwittigen + identificatie onderdelen + stockeren in de hiervoor voorziene rekken.
Algemene administratie van de receptie.
Onthalen en informeren van de klanten met betrekking tot uitgevoerde werken en/of bijkomende werken.
Telefoonverkeer verwerken voor de werkplaats
Opmaken van de herstelorders met controle van historiek voertuig, openstaande terugroepacties, lopende garantieperiodes, onderhoudscontracten.
Bijhouden van garageregister.
Planning en opvolging van depannages, aanvragen van betalingsgaranties.
Actief deelnemen in het behalen en verbeteren kwaliteitsmanagement ISO 9001.
Verzekeren van de klantentevredenheid.