Brilart, met vestigingen in Heule en Torhout, is de meest klantvriendelijke opticien van West-Vlaanderen! Tussen 341 handelszaken haalde Brilart een bronzen onderscheiding tijdens de Retail Awards 2015. Goed voor een podiumplek in Vlaanderen én de titel van meest innovatieve en klantvriendelijke zaak in West-Vlaanderen in de categorie optiek & juwelen.
De Retail Awards zijn Vlaamse onderscheidingen voor handelaars die het verschil maken met klantvriendelijkheid en innovatie. De weg naar een award is lang en streng. Na een eerste selectie wordt elke handelaar beoordeeld door anonieme shoppers en een ervaren jury. Brilart doorstond de test met brio. “We waren al blij met een nominatie. Naar huis gaan met een effectieve award is een hele mooie erkenning”, aldus zaakvoerders Nele Deconinck en Dimitri Degezelle die graag alle medewerkers en klanten betrekt in de overwinning. “De award zou niet mogelijk zonder ons superteam en onze klanten. Want zonder klanten, geen Brilart.”
Klanten als uithangborden
De unieke band die Brilart onderhoudt met zijn klanten is precies de reden van de Retail Award. In beide zaken staat de klant altijd centraal en vormt hij of zij een actief onderdeel in het verhaal van Brilart. “Onze klanten zijn onze uithangborden. Letterlijk. Hun gezichten met bril zijn zichtbaar en herkenbaar in onze winkels, op onze website en sociale media”, vertelt een gelukkige en opgeluchte zaakvoerder. “Beleving. Daar draait het bij Brilart om. We schenken onze klanten een zeer persoonlijke aanpak en dat tikkeltje meer.” Nele en Dimitri mochten samen met hun team de award in ontvangst nemen tijdens een groots gala in het Antwerpse Schelle. Meer over Brilart: www.brilart.be